با مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حالا مشخص شد تدابیر کمپین های تبلیغاتی به ظاهر خنده دار ترامپ، قدرت اش به کامالا هریس رسیده است.
به گزارش کاریزماپلاس، پس از اینکه دونالد ترامپ با لباس مک دونالد در فروشگاه های آن مشغول پخش پست های غذا به مردم شد، همه گفتند ترامپ برای یک رای چه کارها که نمی کند ولی نمی دانستند که که بازی را بهتر از سیاست های زنانه هریس بلد است.
در حالی که ترامپ در مک دونالد در حال پخش همبرگر و سیب زمینی به مردم بود، هریس در کارزارهای خود با جنیفر لوپز، بیانسه، تیلور سوئیفت در حال برگزاری یک کمپین بزرگ سلبریتی مارکتینگ بود که در پایان در اتفاقی غیرقابل پیش بینی شکست خورد.
در حالی که هریس با کمپین های سلبریتی مارکتینگ سعی در تحریک احساسات طرفداران چهره ها و جلب نظر نسل زد بود در این سمت میدان دونالد ترامپ هوشمندانه با راه انداختن یک گوریلا مارکتینگ فوق العاده با مک دونالد ( برندی که بدلیل حمایت از اسرائیل زیر فشار است ) موفق شد پیروز بزرگ میدان سیاست باشد و ثابت کند مرد کارهای بزرگ است.
وقتی قدرت مک دونالد از جنیفر لوپز بیشتر است . این به معنی تمام شدن دنیای سلبریتی ها نیست، بلکه نشان از هوش تجاری است که در کجا کدام استراتژی برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است.